IMG_23521_0.jpgIMG_23372_0.jpgIMG_2340_0.JPG

Idazketa digitala

HELBURUAK

• Parte hartzaileek mekanografia método dinamikoa, azkarra eta dibertigarria izan daitekela ikustea, eta honi esker abiadura eta arintasuna lortuko dute, ondorioz produktibitatearen handitzea.
  • Idatzi eta irakurri alde berean lortuko dute, beraz textuen ulermena erraztuko zaie.
  • Lortuko duten arintasunari esker txosten eta apunteen aurkezpenetan hobekuntza nabaria somatuko dute.
  • Hutsegiteak eta ortografía akatsak murriztu egiten dira, neurri handi batean.

Psikomotrizitatea

Kontuan hartzekoak

• Psikomotrizitatea HH2 eta HH3ko ikasleei begirakoa  izanen da eskainia.

ZER DA PSIKOMOTRIZITATEA?

Umearen garapen egokia bermatzea helburu duen praktika bat da. Horretarako, umearen gorputza eta jolas autonomoa du baliabide. Psikomotrizitate saioak haur hezkuntzan txertatzen ari dira azken hamarkadetan, bai eskola orduetan baita eskolaz kanpoko jardueretan.

Dantza modernoa

Helburuak

• Musika erritmo  berriekin mugi zaitez, egin dantza hip hop, pop, funk, erritmo latinoak eta askoz gehiago.

Kontuan hartzekoak

• LH3 eta 6 maila bitarteko ikasleei begirakoa izango da.
  • Jarduera asteartetan 16:15etatik 17:15etara garatuko da.

Eraikitzaile txikiak

Helburuak

• Arkki modeloari jarraikiz, haur eta gazteentzako irakaspeneko eskola finlandiar aitzindaria, La casa del vacio-k urtero arkitektura laborategiak garatzen ditu museoetan, kultur zentroetan eta 30 ikastetxe baino gehiagotan.
  • Hiru dimentsioak lantzen dira, eskala desberdinetarako maketak eraikiz. Geometria, hirigintza, bolumenerako planoaren pausoa, eta abar dira lantzen diren gaietako batzuk.

Robotics

Helburuak

ROBOTICS eskolaz kanpoko jarduerarekin, robotikaren bitartez, etorkizunerako trebetasunen eta konpetentzien garapenean laguntza ematen ahaleginduko gara:

• Sormena eta berrikuntza.
  • Komunikazioa eta enpatia.
  • Iniziatiba eta izpiritu ekintzailea.
  • Lan-taldea, lankidetza eta gidaritza.
  • Norbere buruarengan konfiantza eta erronken gainditzea.
  • Ezagutza berrien barneratzea.

MAILA: DBH 1/2/3/4.

Saioa garatuko den eguna ikasturtearen hasieran zehaztuko da.

PLAZAK: 12 maila bakoitzeko.

Eskulanak

Helburuak

• Material ezberdinak erabili eta maneiatuko ditugu.
  • Ikasleen mailaren araberako eskulan ezberdinak egingo ditugu.
  • Talde lanaren garrantziaz ohartaraziko dugu eta, hartara, parte hartzaile guztien arteko  harremanak sakonduko ditugu.
  • Parte hartzaileei bultzada emanen diegu, beren eskulanak egiteko gaitasuna gara dezaten.

Ordutegia:

Haur eta Lehen Hezkuntza: saio bat astean, 55’-koa.

Musika lantegiak

Helburuak

• Musikarekin zerikusia duten hainbat alderdi garatu eta barneratuko dugu, hala nola kontrola, adierazkortasuna, sentiberatasuna, intonazioa, partituren irakurketa, musika elementu eta erritmoak eta musika tresna ezberdinen familiak.
Ordutegia

Maila

Astelehenetik ostiralera

HH3

Trikitixa

Helburuak

• Trikitixaren ikaskuntzaren maila ezberdinak garatu eta aldi berean,  pieza ezberdinen letrak eta dantzak landuko ditugu.
  • Oinarrizko ezagutzak barnera ditzaten ahaleginduko gara, pixkana-pixkana ikaskuntzaren mailetan  garatzen joan daitezen.
  • Kantu ezberdinak landu eta ikasiko ditugu. Erritmo eta estilo ezberdinak barneratu eta akatsak zuzentzen joango gara  bidenabar motibazioa handitzeko.
  • Ahal dela, Ikastola barneko  zein kanpoko emanaldietan parte  hartuko  dugu.